Posteado por: webmaster | 13/07/2009

I VOLTA A GALICIA EN KAIAK: Crónica: Illas Cíes

 B_Galicia  A CRÓNICA DA TRAVESÍA:

Praia de Nerga- Illas Cíes Praia de Roda — Praia da nosa Señora

Día 11 de xullo de 2009

As previsións de vento e mar non podían ser mellores, vento do suroeste forza 4 a 5 e mar ovellado con ondas de 0 a 1 m , visibilidade regular a boa con posibilidade de néboas.

Deixamos A Coruña, cun día estupendo. Estando na estrada ás 8:30 da mañá. Desde Santiago até practicamente Cangas, a néboa parecía que ía dar ao traste coa Travesía, unha néboa moi pechada impedía ver a ria de Vigo e por suposto As Cíes. Chegamos á Praia de Nerga ás  10:00 da mañá, e o día parece que empeza a abrir, así que damos tempo para que o sol quente tomando un café, ao que nos convidan unhas mozas moi simpáticas na súa autocarabana. A cousa empeza ben, toda vai saíndo segundo o previsto. 

 Chegan os que faltan. Xa somos 12 Kayakistas, Padeeiros, Remeiros ou similares, xa se nos ocorrerá un nome para isto que “Non é Kaiak de Mar”.

 Ao fondo vese o noso obxectivo as Illas Cíes

  LA CRÓNICA DE LA TRAVESÍA:

Playa de Nerga- Islas Cíes Playa de Roda — Playa de Nuestra Señora

Día 11 de julio de 2009

 

Las previsiones de viento y mar no podían ser mejores, viento del suroeste fuerza 4 a 5 y mar ovellado con olas de 0 a 1 m , visibilidad regular a buena con posibilidad de nieblas.

 

Dejamos La Coruña, con un día estupendo. Estando en Carretera a las 8:30 de la mañana. Desde Santiago hasta prácticamente Cangas, la niebla parecía que iba a dar al traste con la Travesía, una niebla muy cerrada impedía ver la ria de Vigo y por supuesto Las Cíes. Llegamos a la Playa de Nerga a  las 10:00 de la mañana, y el día parece que empieza a abrir, así que damos tiempo para que el sol caliente tomando un café, al que nos invitan unas chicas muy majas en su autocarabana. La cosa empieza bien, toda va saliendo según lo previsto.  

 Llegan los que faltan. Ya somos 12 Kayakistas, Palistas, Remeros o similares, ya se nos ocurrirá un nombre para esto que “No es Kayak de Mar”.

 Al fondo se ve nuestro objetivo las Islas Cíes

foto1

La armada invencible "ready to go"

 B_Galicia A Praia de Nerga perfectamente balizada indícanos a Saída, manteremos a navegación en grupo, abrindo por diante co Kaiak de Gabriel e Arantxa,  e pechando o grupo por Ricardo e Maria .  Dirixímonos en primeiro lugar a Punta Subrido  virando despois dirección baliza flotante da canle onde facemos unha primeira parada para agrupamiento de todos os Kaiaks. Maxi, Abre o seu Kaiak-Bar con neveira incorporada. Estrella de Galicia, Lerele e Powerade son os polisóns deste kaiak.  E Nacho practica de Gondolero, por suposto isto demostra que non é kaiak de mar.

 La Playa de Nerga perfectamente balizada nos indica la Salida, mantendremos la navegación en grupo, abriendo por delante con el Kayak de Gabriel y Arantxa,  y cerrando el grupo por Ricardo y Maria .  Nos dirigimos en primer lugar a Punta Subrido  girando después dirección baliza flotante del canal donde hacemos una primera parada para agrupamiento de todos los Kayaks. Maxi, Abre su Kayak-Bar con nevera incorporada. Estrella de Galicia, Lerele y Powerade son los polizones de este kayak.  Y Nacho practica de Gondolero, por supuesto esto demuestra que no es kayak de mar.

Gondoling: The newest most growing beach sport!

Gondoling: The newest most growing beach sport!

 B_Galicia Agrupados á beira do a Baliza da Canle, despois de mirar a Esquerda e Dereita e ver que o ?Semáforo? ponse en verde, é dicir que ningún barco ameaza con abordarnos, continuamos a ruta, dirección Punta Muxieiro, á beira da Praia de Figueiras  xa nas Cies, quizais o punto máis próximo. Pero xa preto deste decidimos ir directamente ao Bar da Praia de Roda, á beira do Embarcadoiro.

 Agrupados al lado del a Baliza del Canal, después de mirar a Izquierda y Derecha y ver que el “Semáforo” se pone en verde, es decir que ningún barco amenaza con abordarnos, continuamos la ruta, dirección Punta Muxieiro, al Lado de la Playa de Figueiras  ya en Las Cies, quizás el punto más cercano. Pero ya cerca de este decidimos ir directamente al Bar de la Playa de Roda, al lado del Embarcadero.

foto3

Tripulación colonizando la isla

 B_Galicia Primeira parada nas Cies, descansamos na Terraza do Bar compartindo as nosas Cervexas ou Tintos de Verán coas Gaivotas, que nas Illas non se cortan un pelo, están bastante maleducadas facendo voos rasantes sobre as nosas cabezas. Decidimos irnos a comer á Praia da nosa Señora, pequena  e última Cala ao Sur da Illa. comemos, durmimos a sesta e descansamos.  Mentres un grupo formado  Maxi, Nacho, Alende e Ricardo, asómanse á cara exterior da Illa pola Punta Canabal e Punta do Príncipe máis ou menos métense 4 Km máis de travesía.

 Primera parada en las Cies, descansamos en la Terraza del Bar compartiendo nuestras Cervezas o Tintos de Verano con la Gaviotas, que en las Islas no se cortan un pelo, están bastante maleducadas haciendo vuelos rasantes sobre nuestras cabezas. Decidimos irnos a comer a la Playa de Nuestras Señora, pequeña  y última Cala al Sur de la Isla. comemos, dormimos la siesta y descansamos.  Mientras un grupo formado  Maxi, Nacho, Alende y Ricardo, se asoman a la cara exterior de la Isla por la Punta Canabal y Punta del Príncipe más o menos se meten 4 Km más de travesía.

foto4

Reponiéndose con bebidas isotónicas

foto5

Compartiendo sanamente el arenal con los bañistas

 

 B_Galicia  Ás 17:30 Todo o Grupo xuntámonos nunha pequena Cala en Punta Muxieiro para iniciar a volta.

Outra vez todos xuntos, despois dun par de paradas para agruparnos e pasar a Canle,  tomamos terra na Praia de Nerga ás 19:00 horas. O lixeiro vento do Suroeste nola facilitado a volta.

  A las 17:30 Todo el Grupo nos juntamos en una pequeña Cala en Punta Muxieiro para iniciar la vuelta.

Otra vez todos juntos, después de un par de paradas para agruparnos y pasar el Canal,  tomamos tierra en la Playa de Nerga a las 19:00 horas. El ligero viento del Suroeste nos a facilitado la vuelta.

foto6

Última foto de familia antes de iniciar el retorno al continente

Diversión!

Diversión!

foto8

Satisfacción

 B_Galicia  Todo saíu perfecto.

 O percorrido total da travesía foi de 16 km ida e volta desde a Praia de Nerga á  Praia da nosa Señora con parada na praia de Roda, e aproximadamente 4 km máis aos que se deron o paseito á cara exterior de Punta Canabal. 

 Moitas grazas a todos pola vosa participación e os que non puidestes vir esperámosvos para a seguinte saída.

Manterémosvos informados.

 RECOMENDACIÓNS:

Despois da polémica creada con algúns membros da  Agrupación Galega de Kaiak de Mar (AGKM) sobre a conveniencia ou non de realizar esta Travesía con Kaiak Autovaciables desde ADRA queremos facer as seguintes consideracións.

  • Antes de saír comprobar o tempo, as condicións de mar e vento deben ser boas, a poder ser con predominio do compoñente Suroeste , o cal en caso dalgún problema meterache dentro da Ría.
  • Esta Travesía non é recomendable para xente inexperta, e en caso de facela deberá ir acompañado de persoas que coñezan un pouco o mar e os seus cambios, posibles baixos ou aproximación de frontes que poidan facer que cambien con rapidez as condicións  (Hai empresas / agrupacións / organizadores locais que seguro que poden aconsellarvos ou acompañarvos, inclusive desde ADRA estariamos encantados de volver).
  • Mide ben as túas forzas e pensa que dar a volta ou cambiar a ruta cara a outro punto é sempre unha opción que se debe ter en conta.
  • E Por suposto con pouca experiencia sempre recomendariamos facer esta travesía-aventura  nun autovaciable, dado que calquera pode subir e baixar do kaiak mesmo en malas condicións.
  • Esta excursión non é unha tolemia pero si hai que tomarlla con moito respecto e en boas condicións físicas.

 Check list do que non debe faltar:

  • Permiso de Fondeo e acceso expedido Medio Ambiente do Parque Nacional das Illas Atlánticas.
  • Biodramina para o mareo.
  • Polo menos unha emisora VHF con acceso á canle 16.
  • Cabos para remolcar.
  • Chalecos salvavidas todos os membros (Sempre).
  • Algún alimento enerxético de reserva.
  • Neopreno.
  • Teléfono móbil con funda estanca.

 Poremos unha chea de fotos proximamente.

ADRA

 

 

 Todo ha salido perfecto.

 El recorrido total de la travesía ha sido de 16 km ida y vuelta desde la Playa de Nerga a  la Playa de Nuestra Señora con parada en la playa de Roda, y aproximadamente 4 km más a los que se dieron el paseito a la cara exterior de Punta Canabal.  

 Muchas gracias a todos por vuestra participación y los que no habéis podido venir os esperamos para la siguiente salida.

Os mantendremos informados.

 RECOMENDACIONES:

Después de la polémica creada con algunos miembros de la  Agrupación Gallega de Kayak de Mar (AGKM) sobre la conveniencia o no de realizar esta Travesía con Kayak Autovaciables desde ADRA queremos hacer las siguientes consideraciones.

  • Antes de salir comprobar el tiempo, las condiciones de mar y viento deben ser buenas, a poder ser con predominio de la componente Suroeste , el cual en caso de algún problema te meterá dentro de la Ría.
  • Esta Travesía no es recomendable para gente inexperta, y en caso de hacerla deberá ir acompañado de personas que conozcan un poco el mar y sus cambios, posibles bajos o aproximación de frentes que puedan hacer que cambien con rapidez las condiciones  (Hay empresas / agrupaciones / organizadores locales que seguro que pueden aconsejaros o acompañaros, inclusive desde ADRA estaríamos encantados de volver).
  • Mide bien tus fuerzas y piensa que dar la vuelta o cambiar la ruta hacia otro punto es siempre una opción que se debe tener en cuenta.
  • Y Por supuesto con poca experiencia siempre recomendaríamos hacer esta travesía-aventura  en un autovaciable, dado que cualquiera puede subir y bajar del kayak incluso en malas condiciones.
  • Esta excursión no es una locura pero si hay que tomársela con mucho respeto y en buenas condiciones físicas.

 Check list de lo que no debe faltar:

  • Permiso de Fondeo y acceso expedido Medio Ambiente del Parque Nacional de las Islas Atlánticas.
  • Biodramina para el mareo.
  • Al menos una emisora VHF con acceso al canal 16.
  • Cabos para remolcar.
  • Chalecos salvavidas todos los miembros (Siempre).
  • Algún alimento energético de reserva.
  • Neopreno.
  • Teléfono móvil con funda estanca.

 Pondremos un montón de fotos próximamente.

ADRA


Anuncios

Responses

  1. Cabrones….menuda envidia !!! Y yo comiendo y bebiendo todo el día en vez de hacer deporte sano con vosostros…… 😉
    Pero era mejor el chiringuito del Miño !!!!!

    • jajajaja! Calla! calla! Yo tb me lo perdi por culpa de una comilona! Eso si, estuve informado de la situacion en todo momento y brinde por ellos!
      Paco


Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: