Posteado por: webmaster | 07/07/2009

I VOLTA A GALICIA EN KAIAK (y 9): Crónica: Salvaterra de Miño – Tuy

B_Galicia Despois do madrugón, o día estaba cuberto  pero partimos cara a Pontevedra coa esperanza de que mellorase o día, e efectivamente, ás 12 cando xa estabamos a piques de meternos na auga, por fin abre o día.

 Después del madrugón, el día estaba cubierto  pero partimos hacia Pontevedra con la esperanza de que mejorase el día, y efectivamente, a las 12 cuando ya estábamos a punto de meternos en el agua, por fin abre el día.

securedownload

B_Galicia O río xa na parte baixa do Miño é moi ancho, pero mantense con algo de corrente o que permite deixarnos levar, tendo mesmo que ir fixándonos nos baixos, aínda que o único que realmente buscabamos, era un Chiringuito do que nos falaron en Caldelas de Tui.

 El río ya en la parte baja del Miño es muy ancho, pero se mantiene con algo de corriente lo que permite dejarnos llevar, teniendo incluso que ir fijándonos en los bajos, aunque lo único que realmente buscabamos, era un Chiringuito del que nos habían hablado en Caldelas de Tui.

securedownload 

securedownload 

B_Galicia Case nolo pasamos, pero afortunadamente, Juan e Javier dan co, a verdade é que estaba escondido, pero como nos había devandito Ricardo , merece a pena, estupendo sitio para unha paradita. A pesar de non  estar na carta, preparáronnos un magnífico Tinto de verán.

Comemos, bebemos e despois dun café. Continuamos ruta, a verdade, é que imos un pouco atrasados, pero contentos, non hai présa.

 Casi nos lo pasamos, pero afortunadamente, Juan y Javier dan con el, la verdad es que estaba escondido, pero como nos había dicho Ricardo , merece la pena, estupendo sitio para una paradita. A  pesar de no estar en la carta, nos prepararon un magnífico Tinto de verano.

Comemos, bebemos y después de un café. Continuamos ruta, la verdad, es que vamos un poco retrasados, pero contentos, no hay prisa.

securedownload

securedownload

B_Galicia Ás dúas horas e media, de lonxe vese claramente Tui, e facemos unha parada nunha pequena praia, onde algunha se dá un baño,  e despois de case unha hora chegamos á nosa meta o Centro Interfederado de Remo de Tui, un ultimo bañito e cargamos o kaiak.

Por suposto non nos iamos a ir sen facer unha visita ás estupendas terrazas das Rúas de Tui, moi recomendables.

Grazas por participar,

ADRA

 A las dos horas y media, a lo lejos se ve claramente Tui, y hacemos una parada en una pequeña playa, donde alguna se da un baño,  y después de casi un hora llegamos a nuestra meta el Centro Interfederado de Remo de Tui, un ultimo bañito y cargamos los kayak. 

Por supuesto no nos íbamos a ir sin hacer una visita a las estupendas terrazas de las Calles de Tui, muy recomendables.

Gracias por participar, 

ADRA

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: