Posteado por: webmaster | 22/05/2009

I VOLTA A GALICIA EN KAIAK (y4). Crónica 1ª Etapa (Ponteceso – Neaño)

imagen1 recortada

  ANLLONS – PONTECESO -NEAÑO

(  Domingo 17 maio de 2009)

B_Galicia

A Crónica da travesía:

(descárgaa en formato diapositiva)

Etapa: Descenso Río Anllons até Neaño “Volta a Galicia en Kaiak 2009”.

 Despois do cambio de Plans de última hora, o cal non quere dicir que renunciemos á Etapa Rábade-Lugo  senón que só a post-pomos, e a pesar de que as condicións meteorolóxicas non nos acompañaban, seguimos no noso empeño e fómonos cos Kaiaks 4×4 = Autovaciables á aventura do Rio Anllons, recíbennos ás 10:30  da mañá, nos seus dominios,  Rafa, Campos, Joaquín e outros membros da Agrupación Galega de Kaiaks de Mar (AGKM) que tiñan organizada  esta quedada e á que gustosamente apuntámonos.

Para non molestarlles demasiado cos nosos cacharros bastante máis lentos que os seus, decidimos desprazarnos en coche á parte alta do Río Anllons e facer o descenso, quedando coa xente de AKGM  augas abaixo. Empezamos o descenso a píe por un bonito camiño entre Castiñeiros e Hayedos, “Creo”, e salvamos o primeiro salto, por suposto a pé, era demasiado para as 10:30 A.M e secos. Colleremos os primeiros rápidos fáciles e divertidos. Atopámonos árbores caídas que unhas veces nos obriga a saltalos e outras a tombarnos sobre o Kaiak para poder salvalos.

Na zona de influencia da marea, facemos unha carreira de Estilo “Gondola” sendo O Presidente o único  en non probar a auga, por suposto é broma!!!! Parada en Ponteceso, nun momento de Sol no que acabamos coas magnificas galletas de Chocolate de Javier, e seguimos cara á nosa meta, Neaño,  cando nos atopamos coa quedada de Rafa e compañía,  saluditos, fotos  e seguimos a nosa ruta, xa empeza a levantar o vento, hai fame e  levamos 10 km remando. Como experiencia, o Río Anllons, moi bonito en todos os seus tramos e a zona de chegada, Neaño moi recomendable como punto de partida e/ou chegada,  a próxima vez probaremos mar aberto navegando dirección Corme ó Laxe.

Por certo, para os que nos gustan os bares e a boa mesa,  comemos uns Callos, Pescada e Rodaballo que estaba de morte nun restaurante á entrada de Corme, O Miramar,  paseito polo Faro de Roncudo e volta á Coruña. O día amenceu de cans pero terminou estupendamente. Amigos até a próxima  xa sabedes, os  días 20 e 21  Xuño en Ourense ? Rivadavia  e  Salvaterra de Miño-Tuy   “A Volta a Galicia” CONTINÚA…

Podeis ver todas as fotos da travesía pulsando AQUÍ.

ADRA
 

La Crónica de la travesía:

(descárgatela en formato diapositiva)

Etapa: Descenso Río Anllons hasta Neaño “Vuelta a Galicia en Kayak 2009”.

 Después del cambio de Planes de última hora, lo cual no quiere decir que renunciemos a la Etapa Rábade-Lugo  sino que solo la post-ponemos, y a pesar de que las condiciones meteorológicas no nos acompañaban, seguimos en nuestro empeño y nos fuimos con los Kayaks 4×4 = Autovaciables a la aventura del Rio Anllons, nos reciben a las 10:30  de la mañana, en sus dominios,  Rafa, Campos, Joaquín y otros miembros de la Agrupación Galega de Kayaks de Mar (AGKM) que tenían organizada  esta quedada y a la que gustosamente nos apuntamos.

Para no molestarles demasiado con nuestros cacharros bastante más lentos que los suyos, decidimos desplazarnos en coche a la parte alta del Río Anllons y hacer el descenso, quedando con la gente de  AKGM aguas abajo. Empezamos el descenso a píe por un bonito camino entre Castaños y Hayedos, “Creo”, y salvamos el primer salto, por supuesto a pie, era demasiado para las 10:30 A.M y secos. Cogeremos los primeros rápidos fáciles y divertidos. Nos encontramos árboles caídos que unas veces nos obliga a saltarlos y otras a tumbarnos sobre el Kayak para poder salvarlos.

En la zona de influencia de la marea, hacemos una carrera de Estilo “Gondola” siendo El Presidente el único  en no probar el agua, por supuesto es broma!!!! Parada en Ponteceso, en un momento de Sol en el que acabamos con las magnificas galletas de Chocolate de Javier, y seguimos hacia nuestra meta, Neaño,  cuando nos encontramos con la quedada de Rafa y compañía,  saluditos, fotos  y seguimos nuestra ruta, ya empieza a levantar el viento, hay hambre y  llevamos 10 km remando. Como experiencia, el Río Anllons, muy bonito en todos sus tramos y la zona de llegada, Neaño muy recomendable como punto de partida y/o llegada,  la próxima vez probaremos mar abierto navegando dirección Corme ó Laxe.

Por cierto, para los que nos gustan los bares y la buena mesa,  comimos unos Callos, Merluza y Rodaballo que estaba de muerte en un restaurante a la entrada de Corme, El Miramar,  paseito por el Faro de Roncudo y vuelta a La Coruña. El día amaneció de perros pero ha terminado estupendamente. Amigos hasta la próxima  ya sabéis, los  días 20 y 21  Junio en Orense – Rivadavia  y  Salvaterra de Miño-Tuy   “La Vuelta a Galicia” CONTINÚA…… 

Podeis ver todas las fotos de la travesía pulsando AQUÍ.

ADRA

imagen2 recortada

Anuncios

Categorías

A %d blogueros les gusta esto: